سفارش نقاشی های دکوراتیو

سفارش نقاشی های دکوراتیو

تابلوهای دکوراتیو دلخواه خود را با بالاترین کیفیت درب منزل تحویل بگیرید
سفارش نقاشی های دکوراتیو

سفارش نقاشی های دکوراتیو

تابلوهای دکوراتیو دلخواه خود را با بالاترین کیفیت درب منزل تحویل بگیرید

نقاشی های ترکیبی (پاستل و مداد رنگی) من

 

ر

       

 

 

  

نظرات 6 + ارسال نظر
همیشه موفق پنج‌شنبه 31 فروردین 1396 ساعت 12:50 http://hashtom.com

سلام امیدوارم حالتون خوب باشه نقاشی هایی که کشیدین واقعا زیبا هستند امیدوارم به این کار علاقه داشته باشین و موفق باشین.

ممنون از لطفتون.. شما هم موفق باشید

ﺷﺎﻋﺮ ﻭ ﻓﺮﺷﺘﻪ ﺍﯼ ﺑﺎ ﻫﻢ ﺩﻭﺳﺖ ﺷﺪﻧﺪ.

ﻓﺮﺷﺘﻪ ﭘﺮﯼ ﺑﻪ ﺷﺎﻋﺮ ﺩﺍﺩ ﻭ ﺷﺎﻋﺮ ، ﺷﻌﺮﯼ ﺑﻪ ﻓﺮﺷﺘﻪ.

ﺷﺎﻋﺮ ﭘﺮ ﻓﺮﺷﺘﻪ ﺭﺍ ﻻﯼ ﺩﻓﺘﺮ ﺷﻌﺮﺵ ﮔﺬﺍﺷﺖ ﻭ ﺷﻌﺮﻫﺎﯾﺶ ﺑﻮﯼ ﺁﺳﻤﺎﻥ ﮔﺮﻓﺖ.

ﻓﺮﺷﺘﻪ ﺷﻌﺮ ﺷﺎﻋﺮ ﺭﺍ ﺯﻣﺰﻣﻪ ﮐﺮﺩ ﻭ ﺩﻫﺎﻧﺶ ﻣﺰﻩ ﻋﺸﻖ ﮔﺮﻓﺖ ...

ﺧﺪﺍ فرمود : ﺩﯾﮕﺮ ﺗﻤﺎﻡ ﺷﺪ ... ﺩﯾﮕﺮ ﺯﻧﺪﮔﯽ ﺑﺮﺍﯼ ﻫﺮ ﺩﻭﺗﺎﻥ ﺩﺷﻮﺍﺭ ﻣﯽ ﺷﻮﺩ ...

ﺯﯾﺮﺍ ﺷﺎﻋﺮﯼ ﮐﻪ ﺑﻮﯼ ﺁﺳﻤﺎﻥ ﺭﺍ ﺑﺸﻨﻮﺩ ، ﺯﻣﯿﻦ ﺑﺮﺍﯾﺶ ﮐﻮﭼﮏ ﺍﺳﺖ ...



ﻓﺮﺷﺘﻪ ﺍﯼ ﮐﻪ ﻣﺰﻩ ﻋﺸﻖ ﺭﺍ ﺑﭽﺸﺪ، ﺁﺳﻤﺎﻥ ﺑﺮﺍﯾﺶ ﮐﻮﭼﮏ...


و من ...

خدایم آرزوست...

شیوا چهارشنبه 19 فروردین 1394 ساعت 20:09

عااالی و زیبا

متشکر

ساجده سه‌شنبه 30 دی 1393 ساعت 14:33

عالیه

عبدالله منفرد یکشنبه 5 مرداد 1393 ساعت 21:47

سلام
شما هم لینک شدید ممنونم

سلام ممنون.

امیر یکشنبه 5 مرداد 1393 ساعت 14:16 http://movahedan.ir

سلام سولماز خانم گرامی . خوب هستید؟خیلی تبریک میگم وبلاگ جدیدتونو ممنونم که به یاد من بودید و لینکم کردید.چشم لینکتون میکنم من .هم موفق باشید.

متشکرم جناب موحدان، ممنون از لطف شما ...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد